«Зоряний» анти-спам
Олексій Кірєєв, директор з розвитку продуктів і нового бізнесу "Київстар" розповів про можливості нової системи Але для звичайного абонента ці цифри не говорять ні про що, особливо якщо на телефон періодично сиплеться потік небажаної інформації. Але все ж у більшості випадків отримання розсилок від партнерів ініціює сам абонент. Справа в тому, що за договором з оператором регламентується не тільки дата і час розсилки, але навіть текст самого повідомлення. До того ж після надходження двох скарг на спас з певного короткого номера, оператором ініціюється перевірка. Також піддаються перевірці номери, з яких відправляється більше 1000 повідомлень на день.
В увазі зростаючої популярності телемаркетингу, «Київстар» впровадив систему для аналізу SMS-трафіку, яка дозволяє блокувати небажані повідомлення. Проте підстав вважати, що система «читає чужі SMS» немає - тіло повідомлення не піддається аналізу, тільки літерами-цифрові номери, з яких проводилася розсилка.
Послуга «Стоп-лист», доступна всім абонентам оператора дозволяє блокувати до 100 номерів за допомогою USSD-запитів. При цьому абонент буде регулярно отримувати звіти про дзвінки й повідомлення, що надійшли з заблокированных номерів. Послуга «Стоп-лист» також дозволяє блокувати дзвінки та повідомлення з прихованих номерів. На жаль, послуга надається зовсім не безкоштовно. Щомісячна абонентська плата за користування послугою становить 12 гривень.