Українському виробникові комп'ютерної техніки «Навігатор» виповнилось 18
Компанія «Навігатор» підвела підсумки 2013 року. За даними дослідницьких компаній, засноване у лютому 1996 р. українське підприємство продовжує посилювати свої позиції у виробництві комп'ютерної техніки під ТМ Impression.
З 2005 р. «Навігатор» лідер національного ринку ПК. За результатами минулого року компанією було вироблено і реалізовано 57,5 тис. десктопів ТМ Impression, що становить близько 8% українського ринку настільних ПК. Це майже вдвічі більше, ніж у найближчого конкурента - HP.
В серверному сегменті «Навігатор» також міцно тримається в провідній трійці з результатом 1375 проданих серверів Impression NetNavigator. Варто відзначити, що наша компанія - №1 серед локальних виробників серверів, а її частка становить 10% ринку.
Самої продаваної (у кількісному вираженні) категорією продукції в портфелі Impression за підсумками минулого року стали планшети ImPAD - 104 900 пристроїв (8,5% українського ринку), дозволивши увійти в ТОП-5 вендорів.
В кінці року в портфелі ТМ Impression також з'явилися нові продукти, що займуть гідне місце на українському ринку. У минулому році компанія представила українським споживачам ультрабуки Impression (4 моделі) і відеореєстратори Impression ІмСам (4 моделі). Крім того, у другому кварталі поточного року стартують продажі смартфонів Impression ImSmart, орієнтованих на середній ціновий сегмент.
Основними перевагами бренду Impression є широкий асортимент та актуальні лінійки продукції, контроль якості на всіх етапах виробництва, доступні ціни, наявність сервісу по всій Україні (62 сервісних центра).
Додатково