Menu

Яндекс.карти навчилися розуміти людську мову

Розробники Яндекс.Карт оголосили, що їх сервіс навчився розуміти просту людську мову. Тепер з ними можна спілкуватися як з друзями та знайомими: не проставляти точки маршруту, а просто питати в пошуку «як дістатися від місця до місця», не особливо піклуючись про складання чіткої інструкції і формулювання. Точно так само можна знаходити потрібні перехрестя. Подібне нововведення, безсумнівно робить сервіс зручніше для простих користувачів.

Яндекс.Карты научились понимать человеческий язык

Пошуковий алгоритм Яндекс.Карт визначає за ключовими словами, що користувач хоче побудувати маршрут або знайти перетин вулиць, після чого виділяє в запиті їх назви.

До речі, підказувати дорогу вміє і звичайний пошук Яндекса. На запит «які автобуси їдуть від потрібної станції метро до певної вулиці» з'являється колдунщик Маршрутів з вже обраними точками «А» і «Б». Якщо ж у питанні містяться назви міст, користувач побачить в результатах пошуку розклад найближчих поїздів, електричок та автобусів, які прямують у потрібному напрямку.

Продукт нашого каталогу
|