Незабаром стане безглуздо відокремлювати онлайн від оффлайна
Люди все частіше користуються Інтернетом протягом усього дня - приблизно 40% власників смартфонів у світі виходять в Інтернет ще до того, як встати з ліжка, при цьому вибухове зростання використання мобільних додатків також впливає і на те, як люди роблять покупки.
Це - статус-кво, описаний у звіті про «інлайн-шопінг», підготовленому спільно Інститутом досліджень майбутнього (Копенгаген) і підрозділом ConsumerLab компанії Ericsson (NASDAQ:ERIC). Звіт, в основі якого лежать дані, зібрані в США протягом 2012 року, вказує, що смартфони вже стали невід'ємною частиною походу в магазин. Чотири з десяти власників смартфонів у США використовують телефон для здійснення невеликих платежів, для сканування штрих-коду товарів або для завантаження купонів на знижку.
Звіт вказує на явище, яке найкраще можна назвати «інлайн-шопінг», що виник в результаті бажання покупців поєднувати переваги традиційного походу за покупками і онлайн-шопінгу. Іншими словами, покупці хочуть побачити, помацати і спробувати товари, порівняти ціни і мати доступ до розширеної інформації про товар без необхідності стояти в черзі, щоб зробити покупку.
Глава з досліджень компанії Ericsson ConsumerLab Майкл Бйорн (Michael Björn) сказав: «Для покупців шопінг - це природна частина повсякденного життя. Як наслідок, вони хочуть мати додатки, які зроблять похід в магазин зручним і простим. Аналогічно тому, як люди хочуть завжди і скрізь мати доступ в Інтернет, вони хочуть мати можливість здійснювати покупки в будь-який час, коли в цьому виникне необхідність. Рітейлерам необхідно зрозуміти і задовольнити цю потребу, якщо вони хочуть досягти успіху в майбутньому».
В цілому, користувачі смартфонів цікавляться онлайн-шопінгом більше, ніж люди, які не використовують смартфон. По восьми з 12 проаналізованих категорій товарів споживачі воліють поєднувати традиційний похід в магазин і онлайн-шопінг замість того, щоб просто робити покупки в Інтернеті.
Читайте повний звіт тут.