Menu

Незабаром стане безглуздо відокремлювати онлайн від оффлайна

Сьогодні, використовуючи технології, що з'єднують суспільство, люди постійно toggle увагу між фізичним світом і Інтернетом - часто роблячи це майже несвідомо. Незабаром стане безглуздо відокремлювати онлайн від оффлайна

Вскоре станет бессмысленно отделять онлайн от оффлайна
Люди все частіше користуються Інтернетом протягом всього дня - біля 40% власників смартфонів у світі виходять в Інтернет ще до того, як стануть з ліжка, при цьому вибухове зростання використання мобільних додатків також впливає і на те, як люди роблять покупки.

Це - статус-кво, описаний у звіті про «інлайн-шопінг», підготовленій спільно Інститутом досліджень майбутнього (Копенгаген) і підрозділом ConsumerLab компанії Ericsson (NASDAQ:ERIC). Звіт, в основі якого лежать дані, зібрані в США протягом 2012 року, вказує, що смартфони вже стали невід'ємною частиною походу в магазин. Чотири з десяти власників смартфонів у США використовують телефон для здійснення невеликих платежів, для сканування штрих-коду товарів або для завантаження купонів на знижку.

Звіт вказує на явище, яке найкраще можна назвати «інлайн-шопінг», що виникло в результаті бажання покупців поєднувати переваги традиційного походу за покупками та онлайн-шопінгу. Іншими словами, покупці хочуть побачити, доторкнутися і спробувати товари, порівняти ціни і мати доступ до розширеної інформації про товар без необхідності стояти в черзі, щоб зробити покупку.

Глава за дослідженнями ConsumerLab компанії Ericsson Майкл Бйорн (Michael Björn) сказав: «Для покупців шоппінг - це природна частина повсякденного життя. Як наслідок, вони хочуть мати програми, які зроблять похід в магазин зручним і простим. Аналогічно тому, як люди хочуть завжди і скрізь мати доступ в Інтернет, вони хочуть мати можливість здійснювати покупки в будь-який час, коли в цьому виникне необхідність. Рітейлерам необхідно зрозуміти і задовольнити цю потребу, якщо вони хочуть добитися успіху в майбутньому».

В цілому, користувачі смартфонів цікавляться онлайн-шопінгом більше, ніж люди, які не використовують смартфон. З восьми з 12 проаналізованих категорій товарів споживачі вважають за краще поєднувати традиційний похід в магазин і онлайн-шопінг замість того, щоб просто робити покупки в Інтернеті.

Читайте повний звіт тут.

|