Canon надасть глобальну підтримку World Press Photo
Незалежна некомерційна організація World Press Photo була заснована в 1955 році, а організований нею конкурс фотожурналістів, в рамках якого закладаються еталони професіоналізму в цій сфері, визнаний найбільшим у світі. Конкурс, що приваблює тисячі професійних фотографів, дозволяє побачити прекрасні, деколи дуже рідкісні і ексклюзивні знімки, які висвітлюють глобальні теми і події. Окрім щорічного фотоконкурсу, фонд також раз на рік проводить конкурс робіт у сфері медіа, влаштовує виїзні виставки, займається освітніми проектами, що сприяють популяризації фотожурналістики, а також публікує матеріали, що дають підставу для нових знахідок в області документальних фоторепортажів.
Компанія Canon стала світовим партнером World Press Photo в 1992 році.
Каже генеральний директор World Press Photo Михиель Муннеке (Michiel Munneke): «За останні двадцять років ми виросли і розширили сферу своєї діяльності завдяки компанії Canon, і ми дуже вдячні їй за постійну підтримку нашої роботи, особливо в сьогоднішніх непростих економічних умовах. Серед численних проектів, які нам вдалося втілити, ініціатива Joop Swart Masterclass: починаючи з 1994 р. ми щороку запрошуємо дванадцять молодих перспективних фотографів і декількох найдосвідченіших фотожурналістів для обміну знаннями та досвідом. Сьогодні багато хто з учасників проекту вже є провідними фотожурналістами і документалістами. Ми пишаємося тим, що наш майстер-клас поклав початок їхній кар'єрі, одночасно ставши запорукою найвищих галузевих стандартів сьогодні і в майбутньому».
Джеймс Ляйпник (James Leipnik), голова департаменту комунікацій компанії Canon (Європа, Середній Схід і Африка), зазначає: «Зображення набувають все бпробільшу значимість в журналістиці, адже саме фотографії надають різних історій життєвість і будять емоційну реакцію у читачів і глядачів по всьому світу. Ми пишаємося багаторічним співпрацею з фондом World Press Photo і прагнемо розробляти продукти, з допомогою яких провідні фотожурналісти світу зможуть створювати приголомшливі знімки і ділитися ними з глядачами».
На честь нового етапу партнерських відносин компанія Canon створила дисплей з підсвічуванням площею 6 квадратних метрів, на якому під час лондонської виставки буде демонструватися робота Самуеля Аранда (Samuel Aranda) з виставки World Press Photo 2011. Фотографія надрукована на полиэстровом полотні з допомогою принтера Océ Arizona 550 XT - одного з широкоформатних принтерів, представлених в портфоліо Canon.
World Press Photo отримує підтримку від Dutch Postcode Lottery; спонсором конкурсу по всьому світу виступає компанія Canon.