Menu

Samsung відмовиться від синього бренду

Компанія Samsung Electronics, можливо, почне 2013 під новим брендом. Ребрендинг покликаний підвищити впізнаваність корпорації на світовому ринку і підсилити конкуренцію з компанією Apple.

 

Samsung откажется от синего бренда

За останніми даними, для проведення ребрендингу Samsung залучила незалежного консультанта - голову консалтингового агентства Brandstream Скотта Бедбері (Scott Bedbury), який був директором з маркетингу в компанії Nike і Starbucks.

 

За деякими даними, внаслідок зміни фірмового стилю логотип Samsung більше не буде синім. Замість цього буде використовуватись "більш яскравий міжнародний образ". Дизайн і колір також зміниться у продуктових лінійок компанії, зміниться подача реклами.

Швидше за все, оновлений бренд представлять на виставці CES 2013, яка пройде в січні в Лас-Вегасі.

|