Планшети Apple втрачають ринок
Apple iPad mini
Як стверджує IDC, продукція компанії Apple, хоч і втрачає позиції на ринку планшетів, але досі займає більшу його частину, випереджаючи всіх інших конкурентів разом узятих. Крім того, вважається, що зниження показників було викликано споживчими очікуваннями у зв'язку з виходом iPad mini.
Аналітики IDC вважають, що ціни на iPad mini занадто високі (від $329), тому дана новинка не зможе повноцінно конкурувати з альтернативними Android-пристроями через їх кращого функціоналу та нижчої ціни.
До речі, обсяги планшетного ринку в цьому році збільшилися на 49,5%, в основному за рахунок конкурентів продукції Apple. Так, Samsung продемонструвала 325% збільшення продажу, а ASUS наростила свою присутність на ринку на 243%.