Samsung оголошує фінансові підсумки III кварталу 2012 року
Чистий консолідований операційний прибуток за квартал склав рекордні 8,12 трлн вон, що на 91% більше, ніж за аналогічний період 2011 року. Консолідована операційний прибуток за період з липня по вересень досягла 6,56 трлн вон.
У керівництві для інвесторів, опублікованому 5 жовтня, Samsung прогнозував, що консолідований прибуток за III квартал досягне близько 52 трлн вон, а операційний прибуток - 8,1 трлн вон.
Високі показники компанії Samsung обумовлені, насамперед, зростанням рівня продажів телефонів і інших портативних пристроїв, а також стабільним попитом на дисплейні панелі. Дохід телекомунікаційного підрозділу в III кварталі склав 26,25 трлн. вон, що відповідає більш ніж половині сукупних доходів Samsung за цей період. У сегменті дисплейних панелей значно зросли продажі OLED-дисплеїв і LCD-панелей, які встановлюються в планшетних ПК і смартфонах. Також значне зростання рентабельності показав сегмент телевізійного обладнання.
Незважаючи на нестабільну економічну ситуацію в світі, продажу кінцевих продуктів та обладнання Samsung значно виросли в порівнянні з тим же періодом 2011 року у всіх бізнес-сегментах. Підрозділу Digital Media&Communications, яке включає в себе напрямок споживчої електроніки, IT і телекомунікації, в III кварталі отримало прибуток 41,90 трлн вон, що на 41% більше, ніж роком раніше.
Операційний прибуток підрозділу Device Solutions досягла 2,29 трлн вон, а сукупний дохід - 17,49 трлн вон. Цей бізнес-сегмент значно випередив за рівнем річного зростання доходів підрозділ з виробництва напівпровідників.
У зв'язку зі сформованою на валютному ринку ситуацією, результатом якої стало падіння курсу євро та інших місцевих валют на ринках, що розвиваються, компанія Samsung втратила в III кварталі 570 млрд вон.
«Бізнес-обстановка залишається досить складною з-за нестійкості світової економіки і поточних фінансових проблем у США і Європі. Тим не менш, ми продовжуємо від кварталу до кварталу встановлювати рекорди за розміром отриманого доходу», - відзначив Роберт Йі (Robert Yi), старший віце-президент і керівник підрозділу Samsung Electronics по зв'язках з інвесторами.
Також пан Йі додав, що очікує значного посилення конкуренції у всіх сегментах ринку, але «Samsung має намір зробити все можливе, щоб підтримувати доходи компанії на високому рівні протягом усього четвертого кварталу, впроваджуючи нові стратегії розвитку бізнесу».
Згідно з прогнозами на IV квартал 2012 року, у зв'язку з наближенням сезону новорічних свят і зниженням цін на нові продукти, зросте попит на мобільні пристрої, включаючи планшетні ПК. Очікується, що новорічні і різдвяні розпродажі, а також стійкий попит на ринках, що розвиваються, будуть сприяти підвищенню продажів IT продуктів у всьому світі. Попит на пам'ять DRAM буде залишатися низьким з-за надлишкової пропозиції, а продажі побутової техніки сповільняться чинності несприятливих ринкових умов на ринках розвинених країн.
На сьогоднішній день капітальні вкладення компанії - 18,5 трлн вон
Капітальні витрати Samsung Electronics в III кварталі 2012 року склали 4,5 трлн вон, з яких 2,1 трлн були інвестовані в підрозділ з виробництва напівпровідників і 1,1 трлн вон - в підрозділ по виробництву дисплейних панелей. За 9 місяців цього року компанією було витрачено 73% запланованого на 2012 рік бюджету розміром 25 трлн вон. Капітальні витрати Samsung Electronics за цей період склали 18,5 трлн. вон.
Виробництво процесорних чіпів з високою додатковою вартістю продовжує приносити прибуток
Консолідована операційний прибуток напівпровідникового підрозділу Samsung, включаючи пам'ять DRAM і LSI-системи, досягла 1,15 трлн вон при квартальної виручці в 8,72 трлн вон, що на 8% нижче, ніж роком раніше.
Низький попит на ці компоненти посилюється надлишком на світовому ринку пам'яті DRAM, що значно сповільнило темпи продажів чіпів пам'яті Samsung, які впали з 5,5 трлн вон в III кварталі 2011 року до 5,22 трлн вон за аналогічний період цього року.
Зусилля компанії Samsung зосереджені на виробництві продуктів з високою доданою вартістю, таких як серверна пам'ять і пам'ять для мобільних пристроїв, а також NAND пам'яті, включаючи твердотільні накопичувачі (SSD) для ноутбуків і eMMC-чіпи, продажі яких пом'якшили втрати компанії в даному сегменті.
Очікується, що в четвертому кварталі попит на пам'ять DRAM залишатиметься низьким, проте засилля нових мобільних пристроїв, які вийдуть на ринок, підтримають на високому рівні продажу процесорів для мобільних пристроїв (AP) і сенсорних матриць, якими оснащуються смартфони і планшетні ПК. Крім того, прогнозується підвищення попиту на пам'ять DRAM для мобільних пристроїв.
Імовірно попит на пам'ять DRAM у світі буде продовжувати падати, при цьому зростання продажів процесорів з високою додатковою вартістю продовжиться особливо в сезон новорічних свят.
Дохід підрозділу дисплейних панелей зростає завдяки продажу телевізорів і мобільних пристроїв
Консолідований операційний прибуток підрозділу з виробництва панельних дисплеїв склала 1,09 трлн корейських вон, при сукупному доході від продажів у 8,46 трлн вон. Це на 19% більше, ніж за той же період роком раніше.
Світовий ринок дисплейних панелей продемонстрував квартальний приріст на 2%завдяки появі нових планшетних продуктів і зростанню попиту на ринках, що розвиваються, незважаючи на повільні темпи відновлення попиту на ринках розвинених країн. Постачання ТБ-панелей показали 9% зростання порівняно з другим кварталом, завдяки тому, що виробники добре підготувалися до піку продажів в кінці року. При цьому продажі панелей для ноутбуків і моніторів залишалися на низькому рівні.
Samsung демонструє високі темпи зростання в сегменті OLED-панелей за рахунок високого попиту на смартфони преміум-класу. Продажі продуктів з високою доданою вартістю таких як LED-панелі для телевізорів і LCD панелі для планшетних ПК, продовжують рости. В цілому, постачання ТБ-панелей Samsung в третьому кварталі 2012 року продемонстрували середнє річне зростання на 10%.
Очікується, що попит на телевізійні панелі в наступному кварталі зросте, за настання наприкінці року пікового сезону продажів. Також підвищенню попиту на LED-панелі може посприяти програма субсидій на енергозберігаючі товари, яка була запущена в Китаї. В той же час майбутній вихід на ринок нових планшетних пристроїв допоможе зберегти позитивні темпи зростання попиту на дисплеї для планшетних ПК і OLED-панелі для смартфонів в IV кварталі 2012 року.
Лідер за рівнем доходів - підрозділ мобільних пристроїв
Підрозділ IT&Mobile Communications, яке включає мобільні телефони та обладнання для телекомунікаційних мереж, IT-продукти й цифрове фото - і відеоустаткування, за підсумками III кварталу, принесло Samsung Electronics операційний прибуток 5,63 трлн вон при доході 29,92 трлн вон.
Операційний прибуток цього бізнес-сегменту виросла на 132% у річному вирахуванні. Тільки мобільний підрозділ принесло Samsung дохід у розмірі 26,25 трлн вон, що на 82% більше, ніж за той же період попереднього року.
Світовий ринок смартфонів виріс у порівнянні з минулим кварталом всього на 10%, настільки ж виросли в процентному співвідношенні квартальні продажі телефонів.
Продажу флагмана компанії - смартфон Samsung GALAXY S III, поряд з іншими «розумними» пристроями всіх цінових діапазонів, стали ключовим чинником зростання рівня доходів компанії. Оновлення і розширення асортименту продукції також призвело до встановлення більш конкурентною середньої ціни пристрою (ASP).
У третьому кварталі 2012 року залишалися стабільно високими продажу різних верификаций таких пристроїв, як GALAXY Tab та GALAXY Note 10.1, у яких були значно покращені функціональні можливості, у тому числі дігітайзера S Pen.
Продажу LTE-обладнання в III кварталі зросли, але жорстка цінова конкуренція значно зменшила очікуваний прибуток компанії в цьому сегменті.
Очікується, що в IV кварталі ринок смартфонів продовжить рости, особливо на ринках, що розвиваються. Samsung планує і надалі зміцнювати своє лідерство в цьому ринковому сегменті за допомогою продуктів преміум-класу, таких як GALAXY S III та GALAXY Note II.
Стійке зростання продажів ТБ-обладнання незважаючи на сильну цінову конкуренцію
Підрозділ споживчої електроніки, яке включає виробництво оптичних дисплеїв і побутову техніку, отримало в III кварталі 11,60 трлн вон доходу. Операційний прибуток склав 430 млрд. вон, що на 38% більше, ніж за той же період роком раніше, але менше, ніж у попередньому кварталі.
У зв'язку зі зниженням попиту на ТБ-обладнання з-за періоду літніх відпусток, а також нестабільної економічної ситуації на ринках, що розвиваються, цінова конкуренція між виробниками значно посилилася. Незважаючи на ситуацію, Samsung зберіг прибутковість цього підрозділу, збільшивши обсяг поставок телевізорів преміум-сегменту на ринки розвинених країн та світлодіодних телевізорів (LED) на ринки, що розвиваються.
Очікується, що IV квартал стане піковий сезон попиту на телевізійне устаткування і продемонструє квартальний приріст продажів на рівні 20%. При цьому значно збільшиться кількість поставок LED-телевізорів. Незважаючи на значне посилення конкуренції в цьому ринковому сегменті, компанія Samsung Electronics сфокусується на збільшенні частки продажів продуктів преміум-класу, у тому числі широкоформатних телевізорів з діагоналлю екрана понад 60 дюймів.
Також компанія буде продовжувати посилювати свої лідерські позиції в сегменті SMART TV на розвинених ринках, розширюючи співпрацю з контент-провайдерами і збільшуючи продажу LED-ТБ для локальних ринків. Через відсутність попиту на ринках розвинених країн впав рівень продажів побутової техніки, особливо кондиціонерів, що призвело до зниження доходів компанії в цьому сегменті щодо минулого кварталу.
В IV кварталі Samsung сфокусується на збільшення продажів продуктів з регіональною специфікою на ринках, що розвиваються, а також на підвищення рентабельності цього підрозділу на ринках розвинених країн за допомогою активізації збуту техніки преміум-класу з високою додатковою вартістю.