Menu

Samsung оголошує фінансові підсумки III кварталу 2012 року

Компанія Samsung Electronics оголосила про те, що її прибуток на консолідованій основі за III квартал, що завершився 30 вересня 2012 року, склав 52,18 трильйонів корейських вон. Це на 26% більше, ніж за той же період роком раніше.

Samsung объявляет финансовые итоги III квартала 2012 года

Чистий консолідований операційний прибуток за квартал склав рекордні 8,12 трлн вон, що на 91% більше, ніж за аналогічний період 2011 року. Консолідована операційний прибуток за період з липня по вересень досягла 6,56 трлн вон.

У керівництві для інвесторів, опублікованому 5 жовтня, Samsung прогнозував, що консолідований прибуток за III квартал досягне близько 52 трлн вон, а операційний прибуток - 8,1 трлн вон.

Високі показники компанії Samsung обумовлені, насамперед, зростанням рівня продажів телефонів і інших портативних пристроїв, а також стабільним попитом на дисплейні панелі. Дохід телекомунікаційного підрозділу в III кварталі склав 26,25 трлн. вон, що відповідає більш ніж половині сукупних доходів Samsung за цей період. У сегменті дисплейних панелей значно зросли продажі OLED-дисплеїв і LCD-панелей, які встановлюються в планшетних ПК і смартфонах. Також значне зростання рентабельності показав сегмент телевізійного обладнання.

Незважаючи на нестабільну економічну ситуацію в світі, продажу кінцевих продуктів та обладнання Samsung значно виросли в порівнянні з тим же періодом 2011 року у всіх бізнес-сегментах. Підрозділу Digital Media&Communications, яке включає в себе напрямок споживчої електроніки, IT і телекомунікації, в III кварталі отримало прибуток 41,90 трлн вон, що на 41% більше, ніж роком раніше.

Операційний прибуток підрозділу Device Solutions досягла 2,29 трлн вон, а сукупний дохід - 17,49 трлн вон. Цей бізнес-сегмент значно випередив за рівнем річного зростання доходів підрозділ з виробництва напівпровідників.

У зв'язку зі сформованою на валютному ринку ситуацією, результатом якої стало падіння курсу євро та інших місцевих валют на ринках, що розвиваються, компанія Samsung втратила в III кварталі 570 млрд вон.

«Бізнес-обстановка залишається досить складною з-за нестійкості світової економіки і поточних фінансових проблем у США і Європі. Тим не менш, ми продовжуємо від кварталу до кварталу встановлювати рекорди за розміром отриманого доходу», - відзначив Роберт Йі (Robert Yi), старший віце-президент і керівник підрозділу Samsung Electronics по зв'язках з інвесторами.

Також пан Йі додав, що очікує значного посилення конкуренції у всіх сегментах ринку, але «Samsung має намір зробити все можливе, щоб підтримувати доходи компанії на високому рівні протягом усього четвертого кварталу, впроваджуючи нові стратегії розвитку бізнесу».

Згідно з прогнозами на IV квартал 2012 року, у зв'язку з наближенням сезону новорічних свят і зниженням цін на нові продукти, зросте попит на мобільні пристрої, включаючи планшетні ПК. Очікується, що новорічні і різдвяні розпродажі, а також стійкий попит на ринках, що розвиваються, будуть сприяти підвищенню продажів IT продуктів у всьому світі. Попит на пам'ять DRAM буде залишатися низьким з-за надлишкової пропозиції, а продажі побутової техніки сповільняться чинності несприятливих ринкових умов на ринках розвинених країн.

На сьогоднішній день капітальні вкладення компанії - 18,5 трлн вон

Капітальні витрати Samsung Electronics в III кварталі 2012 року склали 4,5 трлн вон, з яких 2,1 трлн були інвестовані в підрозділ з виробництва напівпровідників і 1,1 трлн вон - в підрозділ по виробництву дисплейних панелей. За 9 місяців цього року компанією було витрачено 73% запланованого на 2012 рік бюджету розміром 25 трлн вон. Капітальні витрати Samsung Electronics за цей період склали 18,5 трлн. вон.

Виробництво процесорних чіпів з високою додатковою вартістю продовжує приносити прибуток

Консолідована операційний прибуток напівпровідникового підрозділу Samsung, включаючи пам'ять DRAM і LSI-системи, досягла 1,15 трлн вон при квартальної виручці в 8,72 трлн вон, що на 8% нижче, ніж роком раніше.

Низький попит на ці компоненти посилюється надлишком на світовому ринку пам'яті DRAM, що значно сповільнило темпи продажів чіпів пам'яті Samsung, які впали з 5,5 трлн вон в III кварталі 2011 року до 5,22 трлн вон за аналогічний період цього року.

Зусилля компанії Samsung зосереджені на виробництві продуктів з високою доданою вартістю, таких як серверна пам'ять і пам'ять для мобільних пристроїв, а також NAND пам'яті, включаючи твердотільні накопичувачі (SSD) для ноутбуків і eMMC-чіпи, продажі яких пом'якшили втрати компанії в даному сегменті.

Очікується, що в четвертому кварталі попит на пам'ять DRAM залишатиметься низьким, проте засилля нових мобільних пристроїв, які вийдуть на ринок, підтримають на високому рівні продажу процесорів для мобільних пристроїв (AP) і сенсорних матриць, якими оснащуються смартфони і планшетні ПК. Крім того, прогнозується підвищення попиту на пам'ять DRAM для мобільних пристроїв.

Імовірно попит на пам'ять DRAM у світі буде продовжувати падати, при цьому зростання продажів процесорів з високою додатковою вартістю продовжиться особливо в сезон новорічних свят.

Дохід підрозділу дисплейних панелей зростає завдяки продажу телевізорів і мобільних пристроїв

Консолідований операційний прибуток підрозділу з виробництва панельних дисплеїв склала 1,09 трлн корейських вон, при сукупному доході від продажів у 8,46 трлн вон. Це на 19% більше, ніж за той же період роком раніше.

Світовий ринок дисплейних панелей продемонстрував квартальний приріст на 2%завдяки появі нових планшетних продуктів і зростанню попиту на ринках, що розвиваються, незважаючи на повільні темпи відновлення попиту на ринках розвинених країн. Постачання ТБ-панелей показали 9% зростання порівняно з другим кварталом, завдяки тому, що виробники добре підготувалися до піку продажів в кінці року. При цьому продажі панелей для ноутбуків і моніторів залишалися на низькому рівні.

Samsung демонструє високі темпи зростання в сегменті OLED-панелей за рахунок високого попиту на смартфони преміум-класу. Продажі продуктів з високою доданою вартістю таких як LED-панелі для телевізорів і LCD панелі для планшетних ПК, продовжують рости. В цілому, постачання ТБ-панелей Samsung в третьому кварталі 2012 року продемонстрували середнє річне зростання на 10%.

Очікується, що попит на телевізійні панелі в наступному кварталі зросте, за настання наприкінці року пікового сезону продажів. Також підвищенню попиту на LED-панелі може посприяти програма субсидій на енергозберігаючі товари, яка була запущена в Китаї. В той же час майбутній вихід на ринок нових планшетних пристроїв допоможе зберегти позитивні темпи зростання попиту на дисплеї для планшетних ПК і OLED-панелі для смартфонів в IV кварталі 2012 року.

Лідер за рівнем доходів - підрозділ мобільних пристроїв

Підрозділ IT&Mobile Communications, яке включає мобільні телефони та обладнання для телекомунікаційних мереж, IT-продукти й цифрове фото - і відеоустаткування, за підсумками III кварталу, принесло Samsung Electronics операційний прибуток 5,63 трлн вон при доході 29,92 трлн вон.

Операційний прибуток цього бізнес-сегменту виросла на 132% у річному вирахуванні. Тільки мобільний підрозділ принесло Samsung дохід у розмірі 26,25 трлн вон, що на 82% більше, ніж за той же період попереднього року.

Світовий ринок смартфонів виріс у порівнянні з минулим кварталом всього на 10%, настільки ж виросли в процентному співвідношенні квартальні продажі телефонів.

Продажу флагмана компанії - смартфон Samsung GALAXY S III, поряд з іншими «розумними» пристроями всіх цінових діапазонів, стали ключовим чинником зростання рівня доходів компанії. Оновлення і розширення асортименту продукції також призвело до встановлення більш конкурентною середньої ціни пристрою (ASP).

У третьому кварталі 2012 року залишалися стабільно високими продажу різних верификаций таких пристроїв, як GALAXY Tab та GALAXY Note 10.1, у яких були значно покращені функціональні можливості, у тому числі дігітайзера S Pen.

Продажу LTE-обладнання в III кварталі зросли, але жорстка цінова конкуренція значно зменшила очікуваний прибуток компанії в цьому сегменті.

Очікується, що в IV кварталі ринок смартфонів продовжить рости, особливо на ринках, що розвиваються. Samsung планує і надалі зміцнювати своє лідерство в цьому ринковому сегменті за допомогою продуктів преміум-класу, таких як GALAXY S III та GALAXY Note II.

Стійке зростання продажів ТБ-обладнання незважаючи на сильну цінову конкуренцію

Підрозділ споживчої електроніки, яке включає виробництво оптичних дисплеїв і побутову техніку, отримало в III кварталі 11,60 трлн вон доходу. Операційний прибуток склав 430 млрд. вон, що на 38% більше, ніж за той же період роком раніше, але менше, ніж у попередньому кварталі.

У зв'язку зі зниженням попиту на ТБ-обладнання з-за періоду літніх відпусток, а також нестабільної економічної ситуації на ринках, що розвиваються, цінова конкуренція між виробниками значно посилилася. Незважаючи на ситуацію, Samsung зберіг прибутковість цього підрозділу, збільшивши обсяг поставок телевізорів преміум-сегменту на ринки розвинених країн та світлодіодних телевізорів (LED) на ринки, що розвиваються.

Очікується, що IV квартал стане піковий сезон попиту на телевізійне устаткування і продемонструє квартальний приріст продажів на рівні 20%. При цьому значно збільшиться кількість поставок LED-телевізорів. Незважаючи на значне посилення конкуренції в цьому ринковому сегменті, компанія Samsung Electronics сфокусується на збільшенні частки продажів продуктів преміум-класу, у тому числі широкоформатних телевізорів з діагоналлю екрана понад 60 дюймів.

Також компанія буде продовжувати посилювати свої лідерські позиції в сегменті SMART TV на розвинених ринках, розширюючи співпрацю з контент-провайдерами і збільшуючи продажу LED-ТБ для локальних ринків. Через відсутність попиту на ринках розвинених країн впав рівень продажів побутової техніки, особливо кондиціонерів, що призвело до зниження доходів компанії в цьому сегменті щодо минулого кварталу.

В IV кварталі Samsung сфокусується на збільшення продажів продуктів з регіональною специфікою на ринках, що розвиваються, а також на підвищення рентабельності цього підрозділу на ринках розвинених країн за допомогою активізації збуту техніки преміум-класу з високою додатковою вартістю.

|