Архітектура Chimera: HDR-зйомка на смартфонах стане реальністю
Попередні мобільні архітектури не дозволяли застосовувати кращі інструменти для різних етапів складної обробки фотографії. Архітектура Chimera знімає ці обмеження, дозволяючи виконувати майже 100 мільярдів математичних операцій в секунду для обробки зображення з допомогою обчислювальних методів, використовуваних в рентгенівських комп'ютерні томографи, телескопах і супутниках-шпигунів.
Вперше представлена на виставці CES 2013, архітектура Chimera змінює уявлення про візуалізації на мобільних пристроях завдяки зйомки фото і відео в широкому динамічному діапазоні (HDR). Користувачі можуть миттєво отримувати якісні фотографії, практично такі ж, яким бачить світ людське око, в найрізноманітніших середовищах і умовах освітлення.
Серед нових можливостей архітектури - зйомка в режимі HDR Panoramic, тобто ширококутним об'єктивом або об'єктив “риб'яче око”. Зазвичай для створення таких фотографій потрібна дорога цифрова дзеркальна камера. Архітектура Chimera захоплює сцену при русі камери - з боку в бік, вгору і вниз або по діагоналі, ефективно малюючи панораму в реальному часі з різних кутів і в будь-якому порядку. У конкурентних рішеннях камера повинна рухатися строго в одному напрямку по горизонталі, а обробка кадрів панорами може займати до 35 секунд.
Ще одним інноваційним рішенням в архітектурі Chimera стала технологія Tap-to-Track, яка дозволяє користувачам задати фокус у сцені шляхом натискання на даний об'єкт на екрані. Камера прив'язується до цього об'єкту, навіть якщо він рухається або переміщається сама камера. Функція Tap-to-Track також підбудовує експозицію камери при зміні умов, запобігаючи появі недо - або пересвічених областей на знімку.
Технологія NVIDIA Chimera інтегрована в мобільні процесори сімейства Tegra 4, яке включає Tegra 4 - найпотужніший у світі мобільний процесор - і новий Tegra 4i - перший процесор Tegra з інтегрованим LTE-модемом.
Підтримка провідних гравців ринку
Виробники обладнання можуть використовувати цю архітектуру в різних рішеннях візуалізації в смартфонах і планшетах. Архітектура також має програмний інтерфейс програми (API), який допоможе розробникам у створенні додатків візуалізації для зростаючого ринку пристроїв на базі Android.
Sony і Aptina вже заявили про підтримку архітектури обчислювальної фотографії Chimera. Незабаром очікуються анонси і від інших виробників обладнання. Сенсори Exmor RS IMX135 13 MP від Sony і AR0833 1/3” 8MP від Aptina підтримують архітектуру Chimera, забезпечуючи користувачам підтримку HDR-фотографій. Виробники обладнання тепер можуть включити цю технологію у пристрої на базі Tegra 4, щоб поліпшити фото і відео можливості своїх продуктів.
“Архітектура NVIDIA Chimera разом з сенсором AR0833 надає користувачам приголомшливі можливості фото - і відеозйомки”, - коментує Джон Джерад (John Gerard), директор по мобільних продуктів в Aptina.
Ключові особливості архітектури обчислювальної фотографії Chimera:
- Вперше постійна готовність до зйомки фото і відео в режимі HDR
- Вперше створення HDR-панорам
- Вперше технологія швидкого завдання фокусу
- Вперше миттєве створення HDR-знімків